opc_loader

Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen via iDEAL, Mistercash, DIRECTebanking, of bankoverschrijving.

 

Verzenden & verzendkosten
Uw bestelling wordt uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden. Meestal wordt het eerder verzonden, maar dit kunnen wij helaas niet garanderen. Uw bestelling wordt verzonden als brievenbuspost. U hoeft hiervoor dus niet thuis te zijn.

Uw bestelling wordt natuurlijk goed verpakt, zodat er niets kan beschadigen. De verzending gaat via PostNL, wij kunnen er helaas niets aan doen als er tijdens de verzending iets kwijt raakt en zijn hier dus ook niet aansprakelijk voor, wel kunnen we samen naar een oplossing zoeken!

 

Verzendkosten Nederland: €3
Verzendkosten 
België (of andere landen): €4

Gratis verzending bij een bestelling van €20 of meer!
 

 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Bestellingen worden standaard verpakt in leuke papieren of organza zakjes. Is het een cadeau voor een speciale gelegenheid? Laat dit dan weten in de notities tijdens het bestellen!

 

 

Retourneren

Mocht je iets willen retourneren, dan gaat dit als volgt:
Als het artikel bij ontvangst niet naar wens is, moet dit binnen 14 dagen na ontvangst worden gemeld via de mail (info@soolovely.nl). Vermeld het ordernummer en welk artikel je wilt retourneren. Na ontvangst van de bestelling dien je het artikel waarover je niet tevreden bent binnen 14 dagen in de originele verpakking ongedragen aan ons terug te sturen. Het retoursturen van ontvangen producten geschiedt op risico van de klant. Wij adviseren alles aangetekend te versturen. Op deze manier ben je altijd verzekerd dat de bestelling bij ons aankomt. Graag een briefje in het pakket meesturen met daarin jouw wens, naam, ordernummer, totaalbedrag en bankgegevens zodat we je snel van dienst kunnen zijn. Als wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, in de originele verpakking, niet gedragen en zonder beschadigingen zal het aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten, worden teruggestort. De terugbetaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product verricht.                                                                                                                                                       

Let op: Als een bestelling bij ontvangst kapot is dient dit meteen gemeldt te worden, anders kan er niet meer worden nagegaan bij wie de fout ligt.

Retouren kunnen worden gestuurd naar:
SooLovely
Eerbeekseweg 19
7371 CB Loenen
Nederland

 

 

Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen onder het kopje ''contact'', of mailen naar info@soolovely.nl

Menu